ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΕΥΓΝΩΜΩΝ ΠΟΥ ΜΕΓΑΛΩΝΩ


Τον τελευταίο καιρό, πλησιάζοντας στα γενέθλιά μου, ένιωθα μια κάποια στεναχώρια, μια ανησυχία και ένα προβληματισμό. Για τα χρόνια που περνάνε τόσο γρήγορα, για τη νιότη που φεύγει χρόνο με το χρόνο, για όσα δεν έχω κάνει΄, δεν έχω δει και δεν έχω βιώσει ακόμα, για τα όνειρα που έμειναν ανολοκλήρωτα, για τη ζωή που νιώθω πολλές φορές ότι φεύγει μέσα από τα χέρια μου κι εγώ μένω απλά θεατής..
Τις τελευταίες μέρες ξεκινάω τη μέρα μου βλέποντας κάποια βιντεάκια στο youtube από αυτά που σε βάζουν σε "φάση" διαλογισμού, δείχνοντας εικόνες από τον κόσμο, τη μητέρα φύση και τα πλάσματά της σε γαλήνιο κλίμα και συνοδεύοντας τις με φράσεις εμψύχωσης και ευγνωμοσύνης για τη ζωή.
Όλα αυτά με βοήθησαν να σκεφτώ γιατί η ζωή κι ο κόσμος μας είναι ένα θαύμα και γιατί είμαι τυχερή που υπάρχω σε αυτόν τον κόσμο και που μεγαλώνω..

1.     Επειδή είμαι ακόμα ζωντανή και μεγαλώνω.
2.     Επειδή είμαι σχετικά υγιής- αναπνέω, βλέπω, μιλάω, περπατάω, τρέχω, γυμνάζομαι, τρέφομαι.
3.     Επειδή έχω ανθρώπους (και ζώα) που νοιάζομαι και νοιάζονται κι εκείνοι για εμένα.
4.    Επειδή έχω σπίτι, φαγητό, θέρμανση, νερό, δουλειά και τη δυνατότητα να αγοράζω κάποια πράγματα.
5.     Επειδή έχω μια καλή εμφάνιση για την οποία ευθύνονται τα γονίδια σε συνδυασμό με την φροντίδα και την περιποίησή μου.
6.     Επειδή ασχολούμαι με αρκετά πράγματα που μου αρέσουν.
7.     Για όλες τις εμπειρίες που έχω ζήσει στο παρελθόν τις καλές, αλλά και τις κακές γιατί ήταν μαθήματα και με έκαναν να εκτιμάω περισσότερο τις καλές στιγμές στη ζωή μου.
8.     Για όλους τους ανθρώπους που πέρασαν από τη ζωή μου και μου έμαθαν πράγματα (θετικά και αρνητικά).
9.     Για την οικογένειά μου (με τα θετικά και τα αρνητικά της), τη φροντίδα, τις γνώσεις, τη στήριξη που μου έχει δώσει και τις εμπειρίες που έχουμε ζήσει.
10.                        Για τους φίλους που δε με έχουν ξεχάσει ακόμα.
11.                        Για τις εμπειρίες που έχω ζήσει με τους φίλους μου ως τώρα.
12.                        Για τα ζωάκια που έχουν περάσει από τη ζωή μου.
13.                        Για το σύντροφό μου, όσα μου έχει "δώσει", όσα έχουμε ζήσει και όσα θα ζήσουμε μαζί.
14.                        Για τον Τζόκερ (το σκυλάκι μου) και για όσα έχουμε ζήσει και θα ζήσουμε μαζί του.
15.                        Για τα ταξίδια που έχω κάνει ως τώρα, τα μέρη που έχω δει και όσα έχω μάθει από αυτά.
16.                        Για τα ταξίδια που θα κάνω και τα μέρη που θα δω.
17.                        Για όλες τις πρωτόγνωρες εμπειρίες που είχα ως τώρα.
18.                        Για τα καλοκαιρινά βράδια στην θάλασσα με αστέρια ή/ και φεγγάρι.
19.                        Για τις εκδρομές και τις βόλτες στο βουνό, το δάσος, γενικά τη φύση.
20.                        Για τις σπουδές που είχα τη δυνατότητα να κάνω και όσα έχω μάθει.
21.                        Για τα βιβλία που έχω διαβάσει, τις ταινίες που έχω δει, τη μουσική που έχω ακούσει, τις παραστάσεις, τις συναυλίες και τις όπερες που έχω παρακολουθήσει.
22.                        Για τα συναισθήματα που έχω βιώσει παίζοντας στο θέατρο και τραγουδώντας μπροστά σε κοινό.
23.                        Για τους σημαντικούς ανθρώπους που έχω γνωρίσει.
24.                        Για τους απλούς και καλούς/ φιλικούς ανθρώπους που έχω γνωρίσει.
25.                        Για όσες φορές έχω χαλαρώσει δίπλα στη θάλασσα κάτω από τον καλοκαιρινό ήλιο.
26.                        Για όσες φορές έχω παίξει χιονοπόλεμο.
27.                        Για τον καλό καφέ και τη σοκολάτα.
28.                        Για τα φαγητά που μου έχουν φτιάξει και έχω φτιάξει.
29.                        Για τα ωραία φαγητά που έχω φάει έξω, το καλό κρασί ή τους μεζέδες με ούζο ή τσίπουρο.
30.               Για τις Κυριακάτικες βόλτες.
31.                         Για όλα τα γενέθλια που πέρασα όπου κι αν ήμουν.
32.               Για όλες τις αστείες αναμνήσεις που σκέφτομαι και γελάω.
33.                         Για όλες τις ωραίες αναμνήσεις που σκέφτομαι και χαμογελάω.
34.                         Για όλες τις ωραίες στιγμές που θα έρθουν
35.                         Για ότι με έχει κάνει αυτή που είμαι σήμερα.

https://www.youtube.com/watch?v=w2oeFAzStDs

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΟΙ ΘΕΩΡΙΕΣ ΤΟΥ ΦΡΟΥΝΤ

ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ ΑΜΥΝΑΣ

ΤΟ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΚΟ